De klik op het juiste moment

Soms, heb je van die momenten waarop je blij bent dat je op dat moment hebt afgedrukt. Vroeger had je dat vaker, toen je nog met rolletjes werkte. Toen moest je kijken en wachten en afwegen. Wanneer maak je de foto. Nu met digitaal schiet ik aardig door. Ik eindig meestal met meer dan 500 foto’s per shoot.

Waarom ik dit doe? Zodat ik ieder moment heb, vooral de tussenmomenten. De momenten dat iemand even niet aan het poseren is, maar gewoon zichzelf. Dat een beweging zo bevriest dat je een pose krijgt die je niet kunt bedenken. Daarom schiet ik door, ik kan natuurlijk ook wachten op het juiste moment.. Maar dan zul je zien dat je meestal net te laat bent.

3 Comments

Geef een reactie

