Ga eens op de grond liggen met je camera

Fotograferen is best eng, helemaal als je met mensen van doen hebt. Hoe vaak denk je wel niet, was ik maar dichterbij gaan staan.. Had ik maar.. In principe heb je natuurlijk zoomlenzen, kun je dichtbij komen zonder het daadwerkelijk te moeten doen. Maar ergens natuurlijk zot. Loop gewoon op je onderwerp af, kadreer zoals het hoort en maak die foto.

Ga af en toe ook eens door de knieen, of voor mij part op de grond liggen. Pak een stoel erbij waar je op klimt. Maak eens wat anders dan anders.

3 Comments

  1. Vanuit verschillende perspectieven fotograferen is inderdaad leuk & afwisselend. ‘Maak eens wat anders dan anders’ vind ik trouwens wel een leuke workshopnaam ;o)

  2. vanaf de grond geeft idd een heel leuk effect. Zo heb ik deze week een uur doorgebracht onder de was, tussen de tulpen en op het gras… Heerlijk en opzich best ontspannend 🙂

Geef een reactie

